Circuit training

Circuit trainingen zijn groepslessen waarbij er een parcours van max 7 oefeningen wordt uitgezet. In de regel maken we 2 groepen van 5 met 2 trainers. We starten altijd met een gezamelijke warming up. Er wordt veel met eigen lichaamsgewicht gewerkt met focus op de core en balans. Gebruikte materialen kunnen zijn, kettlebells aquabags zandzakken dumbbells battleropes enz enz . Dit is een Fullbody workout waarbij de trainers rekening houden met jouw persoonlijke niveau. De les wordt afgesloten sluiten met een rustgevende cooling down.

Break stuff (kickboks)

De naam zegt het eigenlijk al, boksen! Een super leuke groepstraining waarbij verschillende aspecten van het kickboksen aan bod komen en waarmee verschillende vaardigheden worden getraind. Met Break stuff krijg je een goede conditie, strak lijf, leer je effectief te stoten en verbeter je je zelfvertrouwen omdat je werkt aan je zelfverdediging. Het is een allround les die in groepen van max 8 personen wordt gegeven

 

 

BBB (buik billen benen)

De les voor iedere deelnemer
die van een goed en stevig onderstel droomtwaar jij stopt gaan wij door het maximale eruit te halen.Deze les is zowel voor de beginner als de ervaren sporter

 

Core & stretch

De training voor mensen die wel wat extra hulp kunnen gebruiken in het versterken van hun core en in lenigheid.Door middel van verschillende pilates en yoga technieken.leer jij op een verantwoorde manier je lichaam te belasten.deze les is uitermate geschikt voor mensen met rugklachten.

 

Fitkidsz

Fitness en spel voor kinderen tussen de 7 en 11 jaar. Een training die bestaat uit 30 min coördinatie kracht conditie wendbaarheid controle & balans en afgesloten wordt met 15 min spel. Dit onder de bezielende leiding van Marissa waar de kinderen spelenderwijs enthousiast worden gemaakt in diverse sporten en bewegingsactiviteiten. Laat op woensdag  de smartphone liggen en kom tussen 16.00 en 17.00 lekker trainen bij de Fitkidsz.

Ftbsz Power

De les die is ontwikkeld om de kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en daarbij zoveel mogelijk calorieën te verbranden.Deze les bedraagt 60 minuten waarbij alle belangrijke spiergroepen worden getraind met behulp van een barbell.Deze les hebben we voor beginners en gevorderden.

 

 

 

Core circuit

Een goed getrainde core zorgt voor goede aansturing van uw onder en bovenlichaam en zort daarnaast ook voor stabiliteit en balans.Tijdens deze circuit training word de focus gelegd op de romspieren.deze les is daarom uitermate geschikt voor mensen met ruglachten.

 

 

 

Fitboksen

Wil jij circuittraining doen en boksen?Dan is deze les voor jou.Tijdens deze 50 minuten durende training wordt in groepsverband een HIIT training(een intensieve training die bestaat uit verschillende spiergroep oefeningen gecombineerd met korte periodes van rust.na 25 minuten zullen de spieren goed warm zijn en is het tijd voor het boksen.Eigen bokshandschoenen zijn voor deze les verplicht en ervaring is niet vereist.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ben jij benieuwd naar de beste versie van jezelf?

Meld je dan nu aan voor een gratis proefles.